MJU svetuje uporabnikom v času stavke upravnih enot

02. 07. 2024

Uporabnikom upravnih storitev, ki jih izvajajo upravne enote, Ministrstvo za javno upravo svetuje:

 

  • Pokličite na UE: Pred obiskom upravne enote naj uporabniki pokličejo na UE in se pozanimajo o razpoložljivih terminih ter o morebitnih alternativah. Na ta način se lahko izognejo nepotrebnemu čakanju in pridobijo natančne informacije.

 

  • Opravite storitev na UE, ki ne stavka: Če je mogoče, naj uporabniki uporabijo storitve na UE, kjer stavke ni oziroma kjer delo poteka nemoteno. Večina upravnih enot po državi deluje brez večjih motenj, kar uporabnikom omogoča večjo fleksibilnost pri urejanju zadev. Ažuren seznam delovanja upravnih enot v času stavke je objavljen na spletni strani Ministrstva za javno upravo; seznam zadev, za katere ni krajevne pristojnosti in jo lahko stranke opravijo na kateri koli upravni enoti, je na naslednji povezavi.

 

  • Pravočasno urejanje zadev: K urejanju svojih upravnih zadev naj pristopijo pravočasno, še posebej, če gre za menjavo osebnih dokumentov. Veliko storitev je mogoče opraviti tudi preko portala eUprava, kar dodatno olajša postopek in skrajša čakalne dobe.